نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی شامگاه چهارشنبه با حضور مدیران استانی در سایت دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان آغاز به کار کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان شامگاه چهارشنبه در افتتاحیه این نمایشگاه افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان هر ساله در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان زنجان برگزار می شود.

سیدرضا قندیلی هدف از برگزاری این نمایشگاه را گردآوری واحدهای تولیدی و تولید کنندگان صنایع صنعت ساختمان دراستان زنجان عنوان کرد و گفت: این اقدام ایجاد نمایندگی های ملی در استان است که این نمایشگاه زمینه تسهیل ارتباط فعالان این بخش را فراهم می کند.

این مسئول، یکی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه ارائه آخرین تولیدات واحدهای تولیدی صنعت ساختمان و تبادل دانش بین شرکت کنندگان و مراجعه کنندگان و دستیابی به آخرین فن آوری های نوین ارائه صنایع ساختمان ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان وتاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در سایت دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان دایر خواهد بود.

نمایشگاه های بین المللی کاسپین به عنوان تنها نمایشگاه ۱۰۰ درصد خصوصی ایران در برگزاری نمایشگاه ها در سال ۱۳۸۳ با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران تاسیس شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.