فرزند شهید شیرودی درباره پیگیری خانواده شهدا درخصوص برنامه های انقلابی توضیح داد.

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  ابوذر شیرودی فرزند شهید شیرودی از پیگیری نامه جمعی از خانواده معظم شهدا از سوی سازمان صدا وسیما خبر داد و گفت: مدیرکل روابط عمومی صدا وسیما به بنده هم زنگ زد و متواضعانه حرف‌های من را شنید و نظرات خود و سازمان را هم بیان کرد، من نمی‌دانم چرا برخی دنبال مساله سازی هستند.

 ابوذر شیرودی با بیان اینکه صحبت برخی افراد مبنی براینکه چنین  پیگیری توهین به خانواده شهداست را قبول ندارم، تصریح کرد: صداوسیما یا هرنهاد و سازمانی حق دارد نامه‌ای را که منسوب به جمعی از خانواده معظم شهداست و مخاطبش آن سازمان و نهاد است را پیگیری کند، از صحت و سقم آن باخبر شود و درعین حال هم صحبت‌های آنان را بشنوند وهم اطلاعاتی را که احیانا این خانواده‌ها ندارند، به آن‌ها ارائه کند.

فرزند شهید شیرودی ضمن حمایت از برنامه‌هایی که آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را پیگیری می‌کنند، افزود: اگر برنامه‌ای خود را مطالبه گر آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌داند باید درمسیرانقلاب و رهبری انقلاب حرکت کند و قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

ابوذر شیرودی درپایان با بیان اینکه در تماس تلفنی با رنجبران مطلع شدم صداوسیما برنامه‌های انقلابی ثریا و جهان آرا و عصرانه را تعطیل نکرده بلکه در کنار برخی دیگر از برنامه‌ها قرار است ضبطی روی آنتن رود، گفت: امیدوارم تهیه کنندگان انقلابی برنامه‌های خود را ازسربگیرند و مردم را ازدیدن آن‌ها محروم نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
در مورد برنامه ۹۰ و عادل فردوسی پور هم همینقدر پیگیر بودید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۰۸:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بنام خدا و با سلام- به نظر مي رسد ضبطي شدن برنامه عملاً خاصيت روشنگيري برنامه را از بين مي برد . اگر قرار است برنامه ضبطي شود همان بهتر كه اصلاً پخش نشود. به اين ترتيبم عدود برنامه هايي هم كه مقداري روشنگري مي كرد عملاً كم خاصيت مي شود. همانطور كه چند سال در صدا و سيما به منتقدان برجام چندان اجازه اظهار نظر داده نشد و عملاً مطابق نظر دولت و با تبليغات و سرو صداي رسانه هاي طرفداردولت كارها پيش رفت. به نظر مي رسد كم كم صدا و سيما بايد به روابط عمومي دولت تبديل شود تا بعضي از مسئولين رضايت بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
موج نفرت و انزجار از شرق تا غرب عالم علیه طرح شیطانی ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
خیلی وقته دیگه سریال های با مضمون ارزشی قوی ساخته نمیشه. مردم دوست دارن
آخرین اخبار