مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: دهه فجر در ایران اسلامی بهار پیروزی انقلاب و سالروز اوج وحدت و یکپارچگی ملتی آزاد، سرافرازو حق طلب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت بزرگ ایران و خانواده شهدا و داوطلبان و امدادگران هلال احمر استان یزد تبریک گفت.

محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیام خود آورده است:

دهه فجر چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به تازگی آغاز شده است و در طلیعه این سالگرد خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر با آرمان‌های امام راحل (رضوان‌الله تعالی علیه) پیمان دوباره می‌بندد و با گام‌های بلندتر به سوی نیازمندان و همه آنانی که چشم امیدشان به نام و نشان هلال احمر است، قدم برمی‌دارد.

دهه فجر آغاز دورانی است که نور بر ظلمت غلبه کرد و بر همگان یادآور شد که می‌توان با سلاح ایمان به چنگ کفر رفت و خون را بر شمشیر پیروز کرد، همان گونه که قیام کربلا این اصل را پایه گذارد و آموزه‌ای برای شیعیان و حق طلبان عالم شد.

به حق دهه فجر یادآور مجاهدت‌هایی است که امام عظیم الشان، خمینی کبیر، صورت داد تا ملتی طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته اش است، به دست آورد.

بهمن ماه در ایران اسلامی بهار پیروزی انقلاب و سالروز اوج وحدت و یکپارچگی ملتی آزاد، سرافرازو حق طلب است که با پیروی از آرمان‌های امام و رهبر فرزانه خود در مقابله با ظلم و استبداد به یک پیروزی تاریخی وماندگار دست یافت.

جمعیت هلال احمر نیز به عنوان یک نهاد مردمی و داوطلب محور، بعد از انقلاب اسلامی در صحنه‌های متعددی اثرات برجسته‌ای را از خود برجای گذاشته است و جنگ تحمیلی هشت ساله صحنه‌های ماندگاری از امدادگری را در تاریخ ثبت کرده است.

زلزله‌های بزرگ عرصه خدمات داوطلبانه و ایثارگرانه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر بود. در این سال‌ها جوانان رشد کردند، پایگاه‌های امداد و نجات با تجهیزات کامل و به روز و امدادگران آماده در حال خدمت رسانی هستند، درمان اضطراری توسعه یافت، درمانگاه و توانبخشی را راه اندازی نمودیم و عرصه برای آموزش‌های همگانی و ارایه خدمات حمایتی و اجتماعی باز شد. در طول این چهل و یک سال هرجا دردی بود، ما هم با توجه به ظرفیت هایمان برای تسکین آن اقدام کردیم.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.