مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث شنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف سوخت قاچاق در محور هراز

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: در راستای برخورد با قاچاق سوخت در محور هراز، ماموران پلیس راه بایجان – امام زاده هاشم با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی بخش لاریجان در محور مواصلاتی هراز در دو مرحله عملیات موفق شدند، یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو تانکر سوخت و یک دستگاه خودرو انت نیسان که حامل سوخت قاچاق بود را شناسایی و متوقف کنند.

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده در مجموع ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

کشف حشیش در شهرستان محمودآباد

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این افراد را حین حمل موادمخدر با یک دستگاه خودرو سواری متوقف و دستگیر کنند.

سرهنگ حسین زاده از کشف بیش از ۳ کیلو گرم حشیش از خودروی متهمان که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل شدند.

کشف ۴ کیلو تریاک در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قعالیت افرادی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر در شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان این افراد را حین حمل موادمخدر با یک دستگاه خودرو سواری متوقف و دستگیر کنند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۴ کیلو و ۸۸۶ گرم تریاک از خودروی متهم که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل شدند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.