معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار یزد گفت: تاکنون هیچ موردی از کرونا در استان یزد گزارش نشده است.

موردی از کرونا در یزد گزارش نشده استگزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار یزد روز شنبه در نشست خبری استاندار یزد به مناسبت آغاز دهه فجر اظهار داشت: به محض اعلام شیوع ویروس کرونا، تمام مراکز بهداشتی در استان یزد به حالت آماده باش  درآمدند.

او عنوان کرد: اکنون تیم‌های ارزیابی و پیشگیری در فرودگاه و هتل‌ها مستقر هستند و همه فرمانداران و بخشداران در مناطق مختلف استان در آماده باش هستند و وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از محل استقرار گردشگران خارجی به طور مستمر بازرسی می‌کنند.

ترحمی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی در زمینه وجود این ویروس یا شناسایی بیمار در استان گزارش نشده و دو مورد مشکوک نیز به سرعت مورد آزمایش قرار گرفتند که خوشبختانه جواب آزمایش‌ها منفی بود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی کامل در سطح استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: در ۱۰ شهرستان و ۱۱ بخش، تمام عملیات مقدماتی و تمهیدات لازم بر اساس جدول زمان بندی انتخابات انجام شده است.

او افزود: بررسی‌های لازم نیز توسط شورای نگهبان انجام شده که به محض اعلام نتایج نهایی به وزارت کشور، اسامی نهایی کاندیداها اعلام خواهد شد اما در مرحله اول بررسی صلاحیت‌ها، ۵۰ درصد یعنی ۱۰۹ نفر رد و ۵۰ درصد یعنی ۱۰۹ نفر تأیید شدند و ۲۱ نفر نیز انصراف دادند.

ترحمی در مورد شعب اخذ رأی نیز بیان کرد: ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در استان یزد پیش بینی شده که از این تعداد ۶۰۲ شعبه ثابت و ۱۷۰ شعبه سیار هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.