کارشناس هواشناسی یزدگفت: یزدی‌ها طی دو هفته آینده روز‌های بسیار گرمی را تجربه خواهند کرد.

سید عباس میرحسینی کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: یزدی ها پایان هفته بسیار گرمی را تجربه  می کنند و همچنین روند تغییر دمای این هفته در هفته آینده تکرار می‌شود.

او با بیان اینکه امروز و فردا دوشنبه موقتا با کاهش هفت درجه‌ای دما، هوای سرد را در استان خواهیم داشت، افزود: از سه شنبه تا جمعه هوای استان گرم می‌شود.

میرحسینی ادامه داد: بیشینه‌ی دما دیروز شهر یزد ۲۰ درجه بوده و امروز، فردا دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به ترتیب دما‌های ۱۳، ۱۳، ۱۸، ۲۰، بیش از ۲۰ و ۲۳ درجه را تجربه می‌کند.

او گرمترین نقطه ۲۴ ساعت استان یزد را بافق با بیشینه ۲۳ درجه و سرد‌ترین نقطه را نیر با کمینه منفی دو درجه عنوان وتصریح کرد: دمای امروز صبح شهر یزد ۵ درجه بوده و پیش بینی می‌شود دمای کمینه امشب به صفر درجه برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به بارندگی‌های مختصر شب گذشته، گفت: بیشترین بارش‌ها به ده بالا تفت با یک میلیمتر، اشنیز میبد با یک میلیمتر، هفت هر میبد نیم میلیمتر و به همیجان بهاباد با دو دهم میلیمتر نسبت داده می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.