مرکز نوآوری باز و انتقال فناوری وستا، بعد از ظهر امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شهرستان فردیس راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عبدالله مخبر، رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مبنی بر بهبود فضای کسب و کار‌های نوآورانه، کارآفرینانه، دانش بنیان و نوپا و همچنین توسعه کشاورزی دانش بنیان و افزایش ضریب نفوذ فناوری در بخش کشاورزی این مرکز، مرکز نوآوری باز و انتقال فناوری وستا با مشارکت بخش خصوصی در این مرکز راه اندازی شده است.

عبدالله مخبر با بیان این که پلت فرم نوآوری باز یک قالب مجازی است افزود:این قالب شرکت‌هایی را که چالش‌های پیچیده‌ای برای کسب و کار خود دارند را قادر می‌سازد تا راه حل‌های نوآورانه را با استفاده ازنوآوری‌های شرکت‌های استارتاپی برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنند.

او با بیان این که در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) طی یک سال گذشته برنامه‌های گسترده‌ای از جمله ایجاد زیست بوم کسب و کار‌های نوپای کشاورزی (استارتاپ‌ها) با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده است اضافه کرد: هدف این زیست بوم ایجا شرایط مساعدی جهت رشد و توسعه کسب و کار‌های خلاق، نوآور و دانش محور بخش کشاورزی با کمک و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

مخبر با اشاره به این که در مرکز نوآوری باز و انتقال فناوری وستا، آموزش‌هایی ما برای خلق کردن، رهبری، و رشد یک واحد نوآوری و ایجاد شبکه برای گردآوری شرکت‌ها برای خلق یک محصول نوآور و ارزشمند انجام می‌شود، افزود: این قالب در واقع پل ارتباطی میان کارآفرینان، سرمایه گذاران، استارتاپ‌ها و تیم‌های نوآور شرکت‌ها است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.