داشتن برنامه و منابع مالی عامل اصلی موفقیت در ورزش

رئیس فدراسیون کبدی گفت:امروز اگر بالاترین سرمایه مادی و انسانی دنیا را داشته باشید، ولی برنامه نداشته باشید قطعا موفق نخواهید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس خواجه ارسجی، رئیس فدارسیون کبدی ایران در جلسه انتخابات مجمع کبدی استان اصفهان گفت: امروز اگر بالاترین سرمایه مادی و مالی دنیا را داشته باشید، ولی برنامه نداشته باشید قطعا موفق نخواهید شد. بالاترین و بهترین متخصصان هم باشند، ولی منابع مالی وجود نداشته باشند قطعا شکست خواهید خورد. این دو لازم و ملزوم هم هست و هیات‌های ورزشی هم باید برنامه داشته باشند و هم اوضاع مالی را با استراتژی‌هایی مثل کسب کرسی‌ها و تثبیت جایگاه‌های قهرمانی یا اسپانسر‌ها در نظر داشته باشند.

با اشاره به اینکه ارتباطات نقش مهمی در تامین منابع مالی دارد افزود: استفاده از تخصص و منابع انسانی از سرمایه‌های اصلی یک سازمان است. به هر دو کاندید می‌گویم که باید ارتباطات خوبی را با مسئولین استان داشته باشند تا نیاز‌های خود را برطرف کنند، اگر قرار باشد فقط به فکر پول گرفتن از منابع بالا دستی باشیم، نمی‌توانیم به خوبی اوضاع را مدیریت کنیم.
قطعا ورزش کبدی به جایی رسیده که وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و حتی آحاد مردم تمرکز خاصی روی آن دارند و جایگاه ورزش کبدی روز به روز بهتر می‌شود.
اصفهان با توجه به بضاعتی که داشته و تلاش‌های افرادی مثل آقای حجازی و خانم عشقی که کاپیتان تیم ملی هم هست، می‌تواند شایسته سالاری را در این ورزش به اثبات برساند.
قطعا با انتخاباتی که امروز برگزار می‌شود، برگ جدیدی در جهت رشد و تعالی کبدی در اصفهان رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: کبدی ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.