ویدیوئی از تصاویر دیده نشده مردم تهران در زمان پیش از انقلاب اسلامی را در این خبر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،مستندات بسیاری از روزهای پیش از انقلاب از رسانه ملی پخش می‌شود، مستنداتی که هر کدامشان نگاهی متفاوت به آن‌روزها دارد. 

مستند «در برابر طوفان۳» برش کوتاهی از روزهای پیش از انقلاب است که نگاهی به زندگی مردم آن دوران دارد و تصاویری که مرور تهران قدیم است.

 شما در ادامه می‌توانید برش کوتاهی از تصاویر دیده نشده پایتخت تهران در پیش از انقلاب اسلامی را ببینید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
یک مقایسه غیر اصولی و غیر کارشناسی بایک فیلم از شصت سال پیش مکان نامشخص احتمالا حاشیه تهران که روستاییان بی خانمان بدون مجوز اسکان گرفته بودند چه برق و آبی داده بشه بجای این از بیست کشور هم تراز کشورمون پیشرفت رو در طول چهل سال مقایسه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
والا الانم همچین پیشرفتی نداشتیم . ۵۰ سال پیش ۴ تا خودروی برند خارجی مثل شورلت و بنز و BMW تو خیابونای تهران قابل روئیت بود . ولی الان اگر هم این برندها باشن فقط پولدارا و ژن خوبا میتونن سوار بشن . خلاصه کاری ندارم نمیخوام جبهه گیری هم کنم ولی دعا میکنم یه روزی ایران روز خوش ببینه .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام بین سال های 1351 و 1357 تهران میدان غار می نشستیم برای شستن ظرف ها از آب چاه داخل حیاط استفاده می کردیم. آب خوردن را از فشاری سر خیابان می آوردیم.