پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به نظر من نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد.

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شهرآورد پایتخت در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: هر ۲ تیم در شرایط عالی قرار دارند. تیم فوتبال استقلال تهران با فرهاد مجیدی در مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا درخشیده و نتایج عالی گرفته و از طرفی تیم پرسپولیس هم در صدر جدول قرار گرفته و در ۲ بازی اخیر خود با سرمربیگری یحیی گل محمدی پیروز بوده است.

او در ادامه افزود: دربی شرایط خاص خود را دارد و با بازی‌های دیگر متفاوت است و تیمی که بتواند قبل بازی به تیم خود آرامش دهد و اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش دهد می‌تواند برنده بازی باشد. اما فکر می کنم نتیجه شهرآورد پیش رو مساوی باشد.


بیشتر بخوانید: فرشید اسماعیلی دربی پایتخت را از دست داد


پیشکسوت باشگاه استقلال درباره غیبت شجاع خلیل زاده و غیبت احتمالی شیخ دیاباته گفت: در فوتبال تیم بودن مهم است و یک تیم نباید متکی به بازیکنان خاص باشد. تیم استقلال از بازیکنان جایگزین شایسته‌ای مثل مرتضی تبریزی، علی دشتی و ارسلان مطهری برخوردار است و در تیم پرسپولیس هم محمد حسین کنعانی‌زادگان می‌تواند جای خالی شجاع خلیل زاده را به خوبی پر کند؛ بنابراین ۲ تیم از این بابت مشکلی ندارند.

گزینه داخلی برای تیم ملی مناسب‌تر است

رجبی درباره انتخاب سرمربی برای تیم ملی بیان کرد: در شرایط فعلی تنها گزینه مناسب برای تیم ملی یک مربی داخلی است چراکه مربی خارجی زمان کافی برای شناخت بازیکنان را ندارد. از طرفی وجود روابط عاطفی میان بازیکنان و سرمربی تیم بسیار مهم است و این رابطه در یک مدت کوتاه شکل نمی‌گیرد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که از گزینه‌های احتمالی نیمکت تیم ملی علی دایی بهتر است یا امیر قلعه نویی بیان داشت: تیم ملی به مربی‌ای احتیاج دارد که بتواند اطراف و حواشی تیم ملی را مدیریت کند. من برای علی دایی احترام زیادی قائل هستم، اما با توجه به این که مدتی است که از فوتبال دور بوده امیر قلعه نویی را گزینه مناسب‌تری می دانم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار