فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند خانوادگی سارقان منزل از استانهای غربی کشور با ۴۵ فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و طلاجات و اموال گرانقیمت شهروندان در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و تقویت گشت‌های انتظامی، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا  در نیمه‌های شب، حین گشت زنی در یکی از مناطق مسکونی شهر به یک دستگاه خودرو سواری ساینا با پلاک مخدوش و ۳ سرنشین مرد که با مشاهده ماموران پلیس، قصد فرار از صحنه را داشتند، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدام سریع و غافلگیرانه پلیس در توقیف خودرو و دستگیری سرنشینان آن، گفت: ماموران در تحقیقات اولیه از سرنشینان خودرو دریافتند، این افراد از اعضای باند سرقت منزل بوده و قصد سرقت از یک منزل در این منطقه را داشته اند.

سردار میرفیضی، افزود: متهمان که با هماهنگی قضائی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفتند در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس آگاهی تاکنون به ۴۵ فقره سرقت منزل، سرقت گاوصندوق و طلاجات شهروندان با شگردی خاص اقرار کردند.

او گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان اهل یکی از استان‌های غربی کشور و از اعضای یک خانواده هستند که با اجاره منزلی در یکی از شهر‌های ساحلی استان اقدام به سرقت در شهرستان های بابل، آمل، بابلسر و قائم شهر می‌کردند.

سردار میرفیضی افزود: متهمان که با شناسایی منازل خالی از سکنه و با شیوه‌ای خاص اقدام به دستبرد و سرقت گاو صندوق و طلاجات شهروندان می‌کردند در بازرسی از خودروی آنان بیش از ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد و مقادیری طلاجات کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: تحقیقات بیشتر قضائی و انتظامی برای کشف سایر سرقت‌ها و شناسایی مال باختگان همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پنجره ها و بالکن نصب کنند که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچ روشی نتونن وارد بشن
آخرین اخبار