رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضا‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای اعزام بیش از ۱۶ هزار دانش‌آموز استان به اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی صفری رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضا‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اعزام دانش‌آموزان پسر به اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی، گفت : این اردو‌ها تا اسفند ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

او با برآورد حضور ۸۵۰۰ دانش آموز پسر در اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی، گفت : احتمالا اعزام هفت هزار نفری دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب و اعزام ۱۵۰۰ نفری به جنوب را شاهد باشیم.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضا‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموان دختر از اواسط آبان، گفت: این اردو‌ها تا اوایل آذر ماه ادامه پیدا کردند و در نهایت ۷۹۲۰ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند که بیش از ۶۳۰۰ نفر آن‌ها به مناطق عملیاتی غرب و مابقی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

صفری افزود: پیش بینی می‌شود امسال اعزام دانش‌آموزان به اردو‌های راهیان نور دانش آموزی به بیش از ۱۶ هزار دانش آموز برسد.

صفری افزود: سال گذشته هم در مجموع ۱۶ هزار نفر از دانش آموزان استان کرمانشاه به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضا‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی به اردو‌های راهیان نور دانش آموزی، گفت: این اردو‌ها باید دانش آموزان را در جریان اتفاقات رخ داده در سال‌های جنگ تحمیلی بگذارد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.