مدیر روابط عمومی استانداری مازندران گفت:در سومین روز از دهه فجر استانداری مازندران، چندین پروژه را در استان افتتاح خواهد کرد.

مهدوی مدیر روابط عمومی استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با اشاره به برنامه‌های امروز استانداری مازندران در سومین روز دهه فجر، گفت: با حضور رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران شبکه مخابراتی فیبر نوری با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی بایکان آمل به بهره برداری می‌رسد.

او افزود :آسفالت این شهرک هم که دغدغه سرمایه گذاران بود امروز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مهدوی گفت: در جویبار هم با حضور خیرانپور معاون عمرانی استاندار مازندران آتش نشانی این شهرستان افتتاح  و همچنین اجرای طرح هادی در این شهرستان و تعریض محور جویبار به کوهی خیل از برنانه‌های دیگر امروز در این شهرستان است.

مهدوی گفت:در محمودآباد هم افتتاح کارخانه بسته بندی، طرح هادی و یک کارخانه تولیدی در دستور کار خیرانپور در این شهرستان است.

مدیر روابط عمومی استانداری مازندران افزود: همه شهر‌های مازندران نیز امروز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف هستند.

او گفت:دیروز هم حسین زادگان استاندار مازندران چند پروژه مهم  مانند کارخانه خوروسازی  و یک باغ ۱۲۰ هکتاری در آمل که بزرگترین برداشت مرکبات در هکتار را دارد را  مورد بازدید قرار دادند که بخش سورتینگ ، انبار  و بخش صنعتی با حضور استاندار افتتاح شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.