سرپرست سازمان آتش نشانی ساری گفت: آتش نشانان ساروی ۲۰۲ حادثه را در دی ماه امسال امدادرسانی کردند.

امدادرسانی آتش نشانی ساروی به ۲۰۲ حادثهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  علی دومیرکلایی سرپرست سازمان آتش نشانی ساری از امدادرسانی آتش نشانی مرکز استان به  ۲۰۲ حادثه در دی ماه خبر داد و گفت: ۲۴۵ خودروی آتش نشانی به همراه ۸۰۰ مامور آتش نشان دی ماه به محل حادثه اعزام شدند که در عملیات‌های صورت گرفته، ۵۱ شهروند از حوادث نجات یافتند.

او افزود: آتش نشانان ساروی در دی ماه امسال به ۹۱ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۱۱ مورد عملیات امداد و نجات به شهروندان خدمات رسانی کردند.

دومیرکلایی بر رعایت همه موارد ایمنی از سوی شهروندان تاکید کرد و گفت: حوادث دی ماه ۲۹ مصدوم و دو فوتی بر جای گذاشت.

سرپرست سازمان آتش نشانی ساری به امداد رسانی و خدمات این سازمان حتی در خارج از محدوده شهری  اشاره کرد و افزود: در این مدت از کل عملیات‌ها ۳۷ مورد به خارج از محدوده شهری است که ۱۲۵ مامور آتش نشان برای انجام این ماموریت‌ها اعزام شدند.

او گفت: بیشتر حوادث آتش سوزی در دی ماه در معابر و گذرگاه و اماکن مسکونی رخداده است و در بخش عملیات امداد ونجات، آتش نشانان به حوادث تصادف و واژگونی خودرو و حوادث آسانسور بیشترین امدادرسانی را انجام دادند.

دومیرکلایی با تشکر از اطلاع رسانی به موقع شهروندان، از همه آنان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.