در دهه مبارک فجر؛

کلنگ زنی و بهره برداری از ۴۱۵ طرح با اعتباری بیش از سه هزار میلیارد تومان

استاندار البرز گفت: ۴۱۵ پروژه با اعتباری حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر بهره برداری و کلنگ زنی می‌شوند.

کلنگ زنی و بهره برداری از ۴۱۵ طرح در دهه مبارک فجرعزیز الله شهبازی، استاندار البرز  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در بخش پروژه‌های دولتی  ۲۹۰ پروژه در شهرستان‌های استان بهره برداری می‌شوند.

شهبازی افزود: در کرج ۶۰ پروژه با اعتباری حدود ۱۰۷ میلیارد تومان، در ساوجبلاغ ۱۱۴ پروژه با حدود ۹۲ میلیارد تومان، در نظرآباد ۳۶ پروژه با اعتباری حدود ۴۱ میلیارد تومان، در فردیس ۱۴ پروژه با حدود ۱۵ میلیارد تومان، در طالقان ۴۴ پروژه با حدود ۲۲ میلیارد تومان و در اشتهارد ۲۲ پروژه با حدود ۴۵ میلیارد تومان در بخش دولتی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او گفت: در این ایام بهره برداری از پروژه ادامه آزادراه شهید همت با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان و قطعه اول آزادراه تهران-شمال در محدوده البرز با حدود هزار میلیارد تومان اعتبار را با حضور مسئولان ملی خواهیم داشت.

استاندار البرز با بیان اینکه در مجموع ۳۰۵ پروژه دولتی با اعتباری حدود دو هزار و  ۲۱۳ میلیارد تومان، در البرز بمناسبت این ایام آماده افتتاح است، افزود: از این تعداد ۱۳ پروژه نیز با اعتباری حدود ۳۹۱ میلیارد تومان در شرکت عمران شهرجدید هشتگرد است.

شهبازی در ادامه گفت: بر این اساس در کرج ۹ پروژه با اعتباری حدود ۷۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۷۱ نفر، در ساوجبلاغ ۲۱ پروژه با اعتباری حدود ۱۶۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۹۷۰ نفر و در نظرآباد ۲۲ پروژه با اعتباری حدود ۱۱۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۶۳۴ نفر افتتاح می‌شود.

او افزود: همچنین در فردیس ۳ پروژه با اعتباری حدود ۲۰۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۴۸۵ نفر، در اشتهارد ۵۴ پروژه با اعتباری حدود ۴۱۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هزار و ۲۰ نفر و در طالقان یک پروژه با اعتباری حدود ۱۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۸۰ نفر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شهبازی گفت: در مجموع ۱۱۰ پروژه بخش خصوصی با اعتباری حدود ۹۸۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۳ هزار و ۲۶۰ نفر در ایام دهه فجر در البرز به بهره برداری می‌رسد.

استاندار البرز افزود: بمناسبت این ایام عملیات اجرایی ۴۲ پروژه با اعتباری حدود ۸۰۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

انتهای پیام / خ  . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.