معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد خوزستان از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با استاندارد در مدارس روستایی و عشایری سردشت دزفول خبر داد.

فرزانه خوشنام معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ارتقا کیفیت زندگی می‌تواند نقش موثری در بهبود زیرساخت‌ها و شرایط زندگی مردم ایفا می‌کند و استاندارد، یاری‌دهنده مردم جامعه در آگاهی از حقوق خود است.

او با بیان اینکه استاندارد از طریق تأمین اطلاعات، تضمین کیفیت و سلامت محصولات و خدمات آگاهی بخشی را محقق می‌سازد، اظهار داشت: به همین منظور اداره کل استاندارد خوزستان با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سردشت دزفول با هدف آگاهی بخشی اقدام به برگزاری" کارگاه آموزشی آشنایی با استاندارد" در مدارس روستایی و عشایری سردشت در بهمن ماه سال جاری نمود.

خوشنام هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را شناساندن ضرورت تولید با کیفیت داخلی، آشنایی دانش آموزان این مناطق با حقوق خود در زمینه استاندارد کالا و خدمات، خودداری از خرید کالا و خدمات غیر استاندارد عنوان کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: همچنین علاوه بر برگزاری کارگاه آموزشی یاد شده، بسته‌های ترویجی شامل؛ لوازم التحریر و اقلام بهداشتی با پیام‌ها و طراحی استاندارد در بین ۴۰۰ دانش آموز روستایی توزیع گردید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.