اختتامیه جشنواره توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز

در مراسمی از برگزیدگان و مقام آوران جشنواره حرکت استانی در حوزه کتاب ، نشریات، فنی - مهندسی،هنر و معماری ،دیجیتال و کارآفرینی با اهداء لوح تقدیر شد.

اختتامیه جشنواره توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،آقای دکتر معصومی  رئیس دانشگاه پیام نور استان در مراسم اختتامیه جشنواره استانی دستاورد‌ها و توانمندی‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز با عنوان (جشنواره حرکت)، هدف از برگزاری این جشنواره را به نمایش گذاشتن دستاورد‌ها، توانمندی‌ها و ایده‌های جدید دانشجویان و کارآفرینان در جهت رشد و پرورش استعداد‌های بالقوه آنان دانست.

او در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز با عنوان (جشنواره حرکت استانی)، برترین غرفه نمایشگاه را غرفه عکاسی انجمن عکاسی مرکز تبریز، فعال‌ترین انجمن جشنواره حرکت استانی را انجمن علوم اجتماعی مرکز تبریز و کانون برگزیده را، کانون هلال احمر مرکز تبریز اعلام کرد.

 دکتر واعظی رئیس پارک علم و فناوری استان نیز به تغییرات رو به رشد دانشگاه‌های کشور در زمینه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: امروزه دانش، مهمترین ثروت و دارایی در دنیا محسوب می‌شود و دانش، به عنوان یک ثروت معنوی، جای دارایی‌های مادی مانند نفت، گاز و معدن را گرفته است.

اوگفت: هدف ما از تربیت دانشجویان دانشگاه پیام نور رتبه‌ها، کارنامه‌ها و فارغ التحصیلی با نمرات بالا نیست بلکه هدف بکارگیری علم و دانش دانشجویان برای کارآفرینی و ایجاد کسب و کار است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.