این هفته آسمان خراسان رضوی نمی بارد

کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا آخر هفته بارش باران در خراسان رضوی پیش بینی نمی شود و همین منجر به وجود آمدن آلاینده های جوی در سطح استان می شود.

هفته ای بدون بارش در خراسان رضویآذر رضایی پور کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: هوای امروز مشهد پاک است، ولی در برخی ساعات مشهد و بعضی از نقاط صنعتی استان دچار آلودگی هوا می شود.

او ادامه داد: در برخی نواحی شرقی خراسان رضوی وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد هشت درجه سلسیوس بود که این دما در سردترین ساعات به ۲ درجه زیر صفر رسید.

رضایی پور افزود: پیش‌بینی شده دمای هوای مشهد در گرمترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سلسیوس و همچنین در سردترین ساعات با افرایش ۲ درجه‌ای نسبت به شب قبل به صفر می رسد.

او ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.
 
کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا آخر هفته پدیده قالب افزایش سرعت و شدت وزش باد در برخی نقاط استان به ویژه نواحی شرقی و نیمه ی جنوبی حاکم است که این وزش باد شدید منجر به کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می شود.
 
او تصریح کرد: دمای روزانه مشهد به ۱۷ درجه می رسد و دمای نقاط گرم سیر در روز جمعه به ۲۰ درجه می رسد.
 
 
انتهای پیام//ی.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار