جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نامه‌نگاری‌هایی که پس از شهادت سردار سلیمانی از سمت دولت خبیث آمریکا خطاب به ایران انجام شد، حکایت از ضعف و ذلت این دولت جنایتکار دارد.

نامه‌نگاری‌های آمریکایی‌ها پس از شهادت سردار سلیمانی نشان از ضعف آنهاستبه گزارش حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«اللَّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا أَوْلِیاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُماتِ أُولئِکَ أَصْحابُ النَّارِ هُمْ فی‌ها خالِدُون‏» (البقره:۲۵۷)

در ایام چهل و یکمین سالگرد ورود قهرمانانه حضرت امام (ره) به میهن پس از ۱۵ سال تبعید و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی قرار داریم.

این ایام را باید ایام خروج جامعه و مردم ایران از ظلمت نظام ستمشاهی و پذیرش ولایت طواغیت و ورود به نورانیت ولایت الله و حکومت الله بر جامعه بدانیم.

پیروزی انقلاب اسلامی که پس از ۱۵ ساله مبارزه مردم عزیز ایران وتقدیم صد‌ها شهید در راه پیروزی انقلاب و شکنجه هزاران تن در زندان‌های ستمشاهی، پایانی بود بر سلطنت ۲۵۰۰ ساله حاکم بر ایران و آغاز دور جدیدی در عرصه سیاسی کشور و به عبارتی ۲۲ بهمن ۵۷ را می‌توان نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران محسوب کرد؛ که کشور ایران را به دو بازه قبل از پیروز انقلاب اسلامی و پس از آن تقسیم می‌کند.

امسال این ایام مقارن با حوادث تلخ و شیرین متعددی می‌باشد که جامعه ایرانی و نظام بین المللی را تحت تاثیر خود قرار داده است. از شهادت سردار رشید سپاه اسلام سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس مجاهد غیور عراقی به همراه تنی چند از سپاهیان عزیز در حمله آمریکای جنایت کار به خودرو این عزیزان و پس از آن تشییع باشکوه و میلیونی این مجاهدین راه حق در شهر‌های متعدد دو کشور ایران و عراق تا سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شیطان بزرگ در زدن بزرگترین پایگاه نظامی این دولت خبیث در کشور عراق تا سقوط هواپیمای مسافربری متعلق به کشور اکراین و جان باختن تعدادی از هم وطنانمان که عمدتاً جوانان نخبه بودند تا حضور پرشکوه و میلیونی مردم تهران در نماز جمعه به امامت رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله که رکورد جمعیت نماز جمعه شکسته شد و سایر حوادث تلخ و شیرین این ایام، این روز‌ها را به ایامی خاص در تاریخ ایران اسلامی مان بدل کرده است.

نامه نگاری‌هایی که پس از شهادت سردار سلیمانی از سمت دولت خبیث آمریکا و حتی شخص ترامپ خطاب به نظام جمهوری اسلامی و مسئولین عالی رتبه آن انجام شد؛ حکایت از ضعف و زبونی و ذلت این دولت خبیث و جنایتکار دارد.

دولت خبیث آمریکا که هر چه در چنته داشته علیه ملت عزیز و قهرمان ایران اسلامی بکار برده و انواع تحریم‌ها را حتی تحریم‌های دارویی را در رابطه با ملت ایران اعمال کرده؛ و با این حال مشاهده کرده است در حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران به سمت قله‌های تعالی و سعادت خلل قابل ملاحظه‌ای پدید نیامده است؛ این بار دست به جنایت فیزیکی زده و با شهید کردن سرداری که محبوب تمامی مردم ایران از تمامی گروه‌ها و جناح‌ها با تمامی سلیقه‌ها بود؛ یکبار دیگر ضعف و ذلت خویش را در قبال ملت قهرمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت.

شهادت سردار عزیز سلیمانی و تشییع جنازه باشکوه و میلیونی ایشان و سایر همرزمانشان یکبار دیگر یکپارچگی و همدلی آحاد ملت را آنجاییکه پای اصل اسلام و انقلاب و نظام در میان است را به نمایش گذاشت و بار دیگر به استکبار جهانی و بویژه به شیطان بزرگ اعلام کرد که پس از گذشت بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، علیرغم وجود مشکلات و نارضایتی‌هایی که وجود دارد؛ اما این مردم عزیز همچنان پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی و آرمان‌های امام راحل (ره) ایستاده و ذره‌ای از این آرمان‌ها عقب ننشسته است.

انسان منصف در این میزان حضور مردم حقیقتاً دست مستقیم عنایت الهی را مشاهده می‌کند. پس از آن نیز حضور باشکوه و میلیونی مردم تهران در نماز جمعه هفته‌های گذشته که به امامت رهبری انقلاب اسلامی برگزار شد؛ مجدداً این وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت.

اینک که در آغازین روز‌های چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم و کمتر از یک ماه دیگر نیز به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است؛ بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) تجدید عهد و پیمان کرده و به تمامی دشمنان نظام اسلامی در سرتاسر جهان اعلام می‌داریم که ما ملت عزیز ایران تا آخرین نفس پای این آرمان‌ها ایستاده ایم و ذره‌ای از آن‌ها عقب نخواهیم نشست و به گفته حضرت امام (ره) که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ معتقد و به آن ایمان داریم.

در پایان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام فرخنده و مبارک، از تمامی آحاد ملت عزیز و شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می‌کند ضمن حضور در راهپیمایی پرشور و دشمن شکن ۲۲ بهمن مشت محکمی بر استکبار جهانی زده و نیز به فضل الهی با انتخاب مناسب خویش در ۲ اسفند ماه، نیرو‌هایی انقلاب که دل در گروه ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) دارند را روانه مجلس کنند تا مجلسی انقلابی شکل بگیرد که به پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی و نیل به قله‌های تعالی و سعادت کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۱۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار