قهرمان کشتی ایران افتخارات ورزشی خود را مدیون درایت پیشکسوتانی مانند طالقانی و یزدانی خرم است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید سوریان قهرمان کشتی کشورمان در حاشیه آئین بزرگداشت و رونمایی از تندیس چهره‌های نامدار کشتی و دست نوشته‌های تختی که در محل موزه ملی ورزش کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن تشکر از صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: عزیزان برای برگزاری این مراسم بسیار زحمت کشیده اند. برای من باعث خوشحالی است و به خودم می‌بالم که این مراسم در شرایطی برگزار شد که نام من کمترین هم در کنار نام ۲ استاد و بزرگ که برای ورزش کشور و به خصوص خانواده کشتی زحمت زیادی کشیده اند است.

سوریان ادامه داد: بهترین دوران ورزشی و بالاترین افتخارات ورزشی که توانستم کسب کنم، در زمان مسئولیت طالقانی و یزدانی خرم بوده است. با مدیریت و درایت این عزیزان، شرایطی در کشتی حاکم شده بود که با آرامش خاطر این ورزش را دنبال می‌کردیم. امروز هم تجدید دیداری با این عزیزان داشتیم.

قهرمان پرافتخار کشتی گفت: این عزیزان برای ورزش کشور زحمت کشیده اند و مو سفید کردند. تکریم این عزیزان کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

سوریان درباره وضعیت اردو‌های تیم ملی کشتی گفت: اردو‌ها در حال برگزاری است. قهرمان‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند. برنامه ریزی‌هایی که مجموعه فنی در رشته آزاد و فرنگی برای قهرمانان در نظر گرفته است را ملی پوشان دنبال می‌کنند. امیدوارم روز به روز شرایط بهتر شود و شاهد شرایط ایده آل باشیم تا بتوانیم همه سهمیه‌ها را کسب کنیم و در المپیک برای کشور عزیزمان افتخار کسب کنیم.

حمید سوریان وضعیت حسن یزدانی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به گفته پزشک معالج، یزدانی دورات نقاهت را پشت سر گذاشته است. عمل او موفقیت آمیز بوده است. یزدانی در روز‌های آینده می‌تواند تمرینات سنگین تری را انجام دهد.

سوریان ابراز امیدواری کرد که نام خیابان تختی تغییر نکند و گفت: مکاتبه کرده ایم و امیدواریم نام خیابان تختی تغییر نکند. جهان پلوان تختی اسطوره و نماد ورزش کشور و الگوی اخلاق برای خیلی از جوانان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار