پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شهرآورد پایتخت تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست می‌دهد.

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط ۲ تیم پرسپولیس و استقلال پیش از دربی اظهار داشت: پرسپولیس تیم با تجربه‌تری است و با حضور یحیی گل محمدی توانسته از ۲ بازی آخر خود ۶ امتیاز بگیرد. استقلال هم تیم خوب و جوانی دارد. امیدوارم شهرآورد خوبی داشته باشیم.

او درباره ترکیب احتمالی ۲ تیم در این بازی اظهار کرد: به نظرم فرهاد مجیدی از ترکیب ۲-۵-۳ استفاده می‌کند و یحیی گل محمدی نیز همانند بازی گذشته ترکیب بازیکنان را بچنید. احتمالا شاهد حضور دوباره زوج علیپور و اوساگونا در خط حمله پرسپولیس باشیم.

گل زنی در دربی شیرین‌ترین خاطره من است

بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره خاطرات خود از دربی گفت: بهترین خاطره من شهرآورد پنجاه و چهارم است که به همراه یحیی گل محمدی گل‌های پیروزی بخش پرسپولیس در آن بازی را به ثمر رساندیم و ۲ بر یک برنده بازی شدیم. بدترین خاطره من هم شهرآورد پنجاه و سوم است که در دقایق پایانی یک موقعیت تک به تک را از دست دادم و آن بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

او در ادامه افزود: همه دربی‌ها جذاب هستند، اما یکی از بهترین خاطرات من شهرآوردی است که ایمن زاید در آن بازی هت تریک کرد.

او در پایان گفت: من اهل کری خوانی‌نیستم، اما انشاالله پرسپولیس برنده این بازی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار