سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: AFC و فیفا روی دربی تهران زوم هستند و نباید هواداران مرتکب خطایی شوند.

حمید استیلی سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از دربی تهران بیان کرد: امیدوارم بازی خوبی ببینیم و توهین نکردن هواداران به هم، بازیکنان و کادرفنی حریف و داوران نیز، مهم‌ترین نکته است. فوتبال ما در شرایطی قرار دارد که نهاد‌های بین المللی یعنی فیفا و AFC روی آن زوم هستند و حتی در اقدامی عجیب تیم‌های ما را مدتی از میزبانی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا محروم کردند.

او افزود: اخلاق و رفتار ما در این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد. هر ۲ تیم بازیکنانی نخبه و مربیان خوبی دارند. انشاالله بازی خوبی را شاهد باشیم و هر تیمی که حقش است به برد برسد.

استیلی افزود: یحیی گل محمدی باتجربه‌تر و فرهاد مجیدی جوان‌تر است. البته این عامل نمی‌تواند به تنهایی تضمینی برای برنده شدن تیم آن‌ها در دربی باشد. با این وجود هر مربی یا بازیکنی ویژگی‌هایی دارد.


بیشتر بخوانید: علی پروین: پرسپولیس دربی را می‌برد/ نبود دیاباته تاثیر چندانی روی روند بازی ندارد


سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره کری خوانی‌های متداول بین پرسپولیسی‌ها با استقلال اظهار داشت: مهم‌تر از کری خواندن بحث خوب بازی کردن ۲ تیم است چراکه بازی‌های قبلی به دلیل حساسیت بالا چندان خوب نبود. بازیکنان فقط باید روی بازی متمرکز شوند و کاری نکنند که منجر به تحریک تماشاگران شود.

او درباره غیبت برخی بازیکنان کلیدی پرسپولیس و استقلال گفت: هرچند شیخ دیاباته در این بازی حضور ندارد، اما شجاع خلیل زاده هم محروم است. با این وجود سرمربیان ۲ تیم بازیکنان شایسته‌ای برای جایگزینی آن‌ها در اختیار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار