جشنواره استانی فیلم و عکس مستند نظاره با معرفی آثار برتر به کار خودپایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جشنواره استانی فیلم و عکس مستند نظاره با معرفی آثار برتر به کار خودپایان داد.

فیاضی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: این جشنواره با هدف معرفی طبیعت بکر و جاذبه‌های تاریخی استان در قالب فیلم مستند و عکس برگزار شده است.

 فیاضی افزود: در پایان و با رای هیات داوران جشنواره در بخش کارگردانی، تندیس و لوح تقدیر جشنواره به فیلم بهرام ساخته فرشید ضیاالملکی اهدا شد.

او افزود: در این بخش فیلم‌های بابا به کرگردانی اسماعیل جهانی و تالاب قوری گل به کارگردانی مینا آرین و محمد حسین حدادی به ترتب دوم و سوم شدند.

او گفت: در تصویر برداری نیزجایزه نفرات اول، دوم وسوم به ترتیب برای حسن توفیق برای فیلم عرشین آیناسی، مهدی میمندی به فیلم اکیز و فرشید ضیا الملکی به فیلم سنگ نگاره‌ها اهدا شد.

 دبیر جشنواره گفت: در بخش تدوین نیز جایزه بهترین تدوین به، اسماعیل جهانی برای فیلم بابا و حسن توفیق برای فیلم ساز حلبی اهدا شد.

فیاضی افزود: با توجه به اهمیت پژوهش جایزه این بخش به محمد علیمرادی برای فیلم اکیز اهدا شد.

او افزود: در بخش عکس نیز تندیس ولوح تقدیر جشنواره به ترتیب نفرات اول ودوم به وحید شاه محمدی، آیدین موسوی و سوم مشترک نیز به ایوب فارابی و مهرداد صدق روحی اهدا شد.

در چهار روز برگزاری جشنواره از ۶۳ فیلم رسیده به دبیرخانه جشنواره ۲۸ فیلم مستند با موضوع طبیعت بکر و جاذبه‌های دیدنی آذربایجان شرقی در قالب آثار منتخب نمایش داده شد.

از ۴۲۰ عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره با موضع طبیعت بکر ۳۹ اثر از ۲۴ عکاس در بخش مسابقه جشنواره به نمایش درآمده است.

این جشنواره با همکاری انجمن سینمای جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.