نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس نگاه در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی وهنری عجب شیر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس نگاه در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی وهنری عجب شیر افتتاح شد.

 جبارپور رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان عجب شیر در در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در راستای معرفی آثار تاریخی و مناطق گردشگری و دریاچه ارومیه در شهرستان برگزار گردید.

 جبارپور افزود:در این جشنواره با حضور ۳۰ عکاس و ۱۵۰ اثر در دو بخش عکاسی حرفه‌ای وعکاسی موبایلی به دبیرخانه ارسال کرده بودند، که پس از داوری اولیه در بخش عکاسی حرفه‌ای، ۲۵ اثر و پس از داوری دوم درعکاسی موبایلی یک اثر انتخاب شدند.

او گفت: در بخش حرفه‌ای عکاسی با دوربین فردید گل افشان موفق به کسب رتبه اول، وحید درخشی رتبه دوم، حسین رعنایی رتبه سوم وساناز تیرخون رتبه چهارم ودر بخش موبایلی خانم پردیس مرتضوی موفق به کسب رتبه برتر شدند که با تندیس جشنواره و جایزه نقدی از این نفرات تجلیل بعمل آمد.

 جبارپور گفت: در این نمایشگاه بیش از ۲۵ اثر از آثار برگزیده به بخش رقابتی جشنواره راه یافته اند که از امروز الی پنجم دیماه در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی وهنری عجب شیر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار