برگزاری یادواره سردار سلیمانی و شهدای نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: ۲۴ بهمن‌ماه یادواره سردارسلیمانی و شهدای نهاوند برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره سردار سلیمانی و شهدای نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند، گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت سپهبد شهید سلیمانی و چهل و هفتمین سالروز شهادت گروه انقلابی ابوذر یادواره سردار سلیمانی و شهدای نهاوند روز پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: این یادواره با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد و سخنران آن نیز سردار آبنوش است.

فرمانده سپاه نهاوند از یادواره شهدا به عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی برای بصیرت‌افزایی در مقابل توطئه دشمن یاد کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بنابراین به منظور زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا یادواره‌ها به صورت زمان بندی شده برگزار می‌شود.

او با اشاره به نقش سردار سلیمانی در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان علیه انقلاب افزود: حاج‌قاسم یکی از تربیت‌شده‌های مکتب اسلام، امام خمینی و رهبری بود، باید عظمت این سرباز مکتب امام (ره) را درک کرده و او را بیشتر به جامعه معرفی کنیم.

مختاری در پایان با اشاره در پیش بودن سالروز شهادت شهدای ابوذر نهاوند افزود: شهدای گروه ابوذر در دوران سیاه و ظلمانی طاغوت همانند ستاره‌ای درخشیدند و جامعه را نورانی کردند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار