فرماندار تفت گفت: فرایند انتخابات طبق جدول زمان‌بندی تاکنون در شهرستان تفت به خوبی پیش رفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت گفت: فرایند انتخابات طبق جدول زمان‌بندی تاکنون در این شهرستان به‌ خوبی پیش رفته است و ما شاهد همدلی بسیار خوبی بین هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و همه دستگاه‌های مرتبط با امور انتخابات بوده‌ایم.

او افزود: تلاش تمام دست‌ اندرکاران انتخابات این است که اجرای قانون موردتوجه جدی قرار گیرد و در امانتداری و صیانت از رأی مردم نهایت اهتمام لازم صورت گیرد.

فرماندار تفت با بیان اینکه مشارکت باشکوه مردم در انتخابات از دو منظر مهم است،ادامه داد: چراکه مردم هم فرد اصلح خود را انتخاب می‌کنند و هم پشتوانه محکمی برای نظام و افزایش امنیت ملی می‌شود.

او ادامه داد: همه باید جهت افزایش شور و نشاط انتخاباتی در سطح شهرستان از طریق برنامه‎ ریزی و اجرای برنامه‎های مختلف تلاش کنیم و به همین منظور نشست‌های متعددی با گروه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

نوکار یادآور شد: تعداد ۶۷ شعبه اخذ رأی در شهرستان تفت پیش‌بینی‌شده است که از این تعداد ۱۵ شعبه در شهر تفت، ۲۸ شعبه در بخش مرکزی، ۱۳ شعبه در بخش نیر، ۱۰ شعبه در بخش گاریزات و یک شعبه برای اقلیت زرتشتیان در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.