فرماندار شهرستان کرج گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۶۹ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان کرج به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن تبریک دهه مبارکه فجر گفت: ۶۹ پروژه در دهه فجر در شهرستان کرج به بهره‌برداری خواهد رسید که ۶۰ پروژه آ ن دولتی و با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد تومان و ۹ پروژه آن نیز مربوط به بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد تومان است.

او با بیان این که این پروژه ها شامل پروژه‌های عمرانی خدماتی و فرهنگی است، افزود: افتتاح مرکز بهداشت غرب کرج، شرکت صنایع اکسیژن دلوا در شهرک صنعتی بهارستان، افتتاح دهکده ورزشی آفتاب در روستای گلستانک با حضور وزیر ورزش و جوانان، افتتاح باغ موزه دفاع مقدس و... از جمله پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی است که در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

فرماندار کرج گفت: دو پروژه بسیار مهم و بزرگ نیز در دهه مبارکه فجر و در هفته دوم اسفندماه به بهره‌برداری خواهد رسید یکی فاز اول آزادراه تهران-شمال در تاریخ ۲۲ بهمن ماه  و پروژه همت در هفته دوم اسفندماه که بعد از سال ها بهره برداری شده و دستاوردی برای پانزده استان کشور به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.