رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تفت گفت: پنج طرح حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) تفت همزمان با دهه فجر اجرایی می‌شود.

محمد حسن وراثی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفت در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: پنج طرح شامل سه طرح عمرانی در نصر آباد، یک طرح اطعام نیازمندان و طرح مفتاح الجنه (بازدید از خانواده‌های نیازمند با حضور مسئولان) همزمان با دهه فجر از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفت انجام می‌شود.

او با اشاره به کلنگ زنی احداث دو واحد مسکونی مددجویی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در دهستان نصرآباد، افزود: یکی از واحد‌ها در روستای نصرآباد و دیگری در روستای مزرعه آخوند خواهد بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تفت با بیان اینکه یک مرکز نیکوکاری به نام کوثر در روستای نصرآباد افتتاح می‌شود ادامه داد: همچنین یک واحد منزل مسکونی مددجویی با هزینه کرد مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به خانواده تحت پوشش این روستا تحویل داده می‌شود.

او از توزیع سبد غذایی بین ۳۰۰ خانوار تحت پوشش در طلیعه چهل و یکمین بهار آزادی با اعتباری به مبلغ ۶۰ میلیون تومان خبر داد.

محمد حسن وراثی تصریح کرد: از خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش با حضور مسئولان ارشد و مدیران شهرستان جهت تفقد از خانواده‌های تحت پوشش و آشنایی با مشکلات آنان در قالب طرح مفتاح الجنه در دهه مبارک فجر بازدید می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.