انتشار شایعاتی در خصوص بازگرداندن بدون قرنطینه دانشجویان ایرانی ساکن چین با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد.

شایعه

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام خبر اعزام یک فروند هواپیما جهت بازگرداندن دانشجویان ایرانی ساکن شهر ووهان چین به همراه تیم پزشکی، موج هدفداری از شایعات و دروغ پراکنی‌ها برای برهم زدن آرامش روانی مردم در خصوص ابتلای دانشجو‌یان ایرانی و بازگشت بدون قرنطینه آن‌ها در کشور شکل گرفت.

یکی از افرادی که با انتشار این شایعه امنیت روانی مردم را هدف گرفت سعید بارآبادی سرپرست روابط عمومی موسسه ‎همشهری بود که چند ساعت قبل از رسیدن این پرواز به کشور با انتشار پستی کذب در صفحه توییترش ادعا کرد دانشجوهای بازگردانده شده بدون قرنطینه به محل زندگی خود رفته اند.

شایعه

پس از انتشار گسترده این شایعه توسط کانال های ضدانقلاب ، علیرضا وهاب زاده خبرنگار ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎سلامت و پزشکی که برای بازگرداندن دانشجوهای ایرانی به چین اعزام شده بود با انتشار ویدئویی از صحبت های یکی از این دانشجو ها شایعات شکل گرفته در فضای مجازی را رد کرد. در ادامه می توانید ویدئویی از صحبت های این دانشجو را مشاهده کنید: 

شایعه

شایعه پراکنی سرپرست روابط عمومی موسسه ‎همشهری و برهم زدن آرامش روحی و روانی مردم ایران سبب شد تا کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی خواستار برخورد قاطع و سریع مسئولان مربوطه با اینگونه افراد شوند. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از پست‌های کاربران فضای مجازی را مشاهده کنید:

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

شایعه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
مگه این گردش گران چینی وقتی وارد ایران میشن قرنطینه میشن
آخرین اخبار