نشست هماهنگی دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران استقلال و پرسپولیس برای دربی امروز چهارشنبه ساعت ۱۱ در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

افشین پیروانی و علیرضا اشرف از طرف پرسپولیس در این جلسه حاضر بودند. این جلسه به ریاست سهیل مهدی برگزار شد. محمدرضا کسرایی و رحیم رحیمی مقدم از حاضران در این جلسه بودند.

در این نشست، افشین پیروانی نسبت به نحوه بلیت فروشی بازی و مشکلات پیش آمده برای هواداران اعتراض کرد.

او گفت: من به عنوان نماینده پرسپولیس و نماینده هواداران در اینجا حضور دارم. این بازی اعتبار و ویترین فوتبال ایران است. باید فضایی فراهم شود که هواداران بتوانند به راحتی بلیت بازی را تهیه و با احترام وارد ورزشگاه شوند.

موضوع بلیت فروشی از مباحث جدی جلسه هماهنگی بود که در جریان آن، نماینده باشگاه استقلال نیز گلایه و اعتراض خود را مطرح کرد.

رنگ لباس‌های ۲ تیم پرسپولیس و استقلال تهران به ترتیب یک‌دست سرخ و یک‌دست آبی است. دروازه‌بان‌ها به ترتیب مشکی و سبز به تن خواهند کرد.

در این جلسه اعلام شد تا قبل از شروع نشست، ۲۲ هزار قطعه بلیت عرضه شده است و در‌های ورزشگاه برای ورود تماشاگران هم از ساعت ۱۰ صبح فردا پنجشنبه باز می‌شود.

سرپرست کمیته مسابقه همچنین تاکید کرد برای جلوگیری از بی‌نظمی و ازدحام جمعیت، اعضای دو تیم و خبرنگاران از آوردن نفرات همراه به ورزشگاه خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار