سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: با توجه به پایان یافتن تاریخ فیفادی، حسین طیبی هم به قزاقستان رفت تا در تمرینات تیم غیرت حضور داشته باشد.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دعوت نشدن حسین طیبی در مرحله دوم تمرینات تیم ملی فوتسال اظهار داشت: حسین طیبی به خاطر آن که باید در تمرینات تیم غیرت شرکت می‌کرد، به قزاقستان رفت و قرار است در مراحل بعدی به اردوی تیم ملی دعوت شود.

باشگاه غیرت قزاقستان به طیبی اجازه داده بود که فقط در تاریخ فیفا دی در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشد و به همین دلیل پس از این که تاریخ فیفا دی به پایان رسید او هم به قزاقستان رفت تا در تمرینات تیم باشگاهیش حضور داشته باشد.


بیشتر بخوانید: بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال مشخص شدند


او افزود: ما در تیم ملی تعامل بسیار خوبی با باشگاه غیرت داریم و قرار شد تا فراهم شدن بازی دوستانه برای تیم ملی طیبی هم به باشگاهش در قزاقستان باز گردد و به محض فراهم شدن بازی دوستانه برای تیم میل او دوباره به اردو دعوت خواهد شد.

ناظم الشریعه همچنین درباره مرحله دوم تمرینات تیم ملی فوتسال هم گفت: مرحله دوم تمرینات تیم ملی قرار است از فردا پنجشنبه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار شود. ما در این مرحله از چند بازیکن جوان و با استعداد دعوت کردیم تا در اردوی تیم ملی حاضر شوند و امیدوارم در نهایت بازیکنانی که لایق حضور در جام ملت‌های آسیا هستند را با خود به این مسابقات ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار