آیین رونمایی از نماهنگ سه زبانه انتقام سخت در رشت برگزار شد.

رونمایی از نماهنگ سه زبانه انتقام سخت در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ پاسدار بهروز دولتی، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان امروز در آئین رونمایی از نماهنگ انتقام سخت گفت: جایگاه و ارزش والای شهید سلیمانی باید به زبان هنر وهر زبانی به جهانیان شناسانده شود.

او افزود: شهید سلیمانی متعلق به ایران نیست بلکه یک شخصیت جهانی است و اگر دشمنان می‌دانستند با شهادت سردار سلیمانی عزم و شکوهی در کشور راه خواهد افتاد هیچ وقت اقدام به این کار نمی‌کردند.

سید غلامرضا امیری، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قدس استان گیلان هم در این جلسه گفت: نماهنگ انتقام سخت همزمان با ایام الله دهه فجر و اربعین سپهبد شهید قاسم سلیمانی به سه زبان فارسی، انگیلسی و عربی به مدت ۴ دقیقه ۳۰ و ثانیه توسط گروه سرود بین المللی منادیان بصیرت خوانده شده است.

او افزود: شاعران این نماهنگ مهدی شفیع زاده، مرتضی حیدر آل کثیر و اکبر محمودی و به آهنگسازی و تنظیم امین صالحی و به تهیه کنندگی اکبر محمودی گردآوری شده است.

رئیس ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان تصریح کرد: نماهنگ انتقام سخت که با هماهنگی و همکاری این ستاد، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، لشکر عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان و سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان و ۲۳ نفر از عوامل گروه سرود بین المللی منادیان بصیرت تهیه شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.