پاتوق معتادان محله لویزان پاکسازی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از پاکسازی پاتوق معتادان و دستگیری ۷ سوداگر مرگ و کشف ۳۳ کیلو انواع مواد مخدر خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند "رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهارداشت: با اعلام شکایت تعدادی از اهالی محله لویزان مبنی بر برپایی پاتوق استعمال و خرید و فروش مواد مخدر در محدوده پارک جنگلی لویزان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، گفت: با تایید صحت خبر هماهنگی‌های قضائی انجام و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در یک عملیات ضربتی ۷ سوداگر مرگ را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی یادآور شد: علاوه بر دستگیری متهمان، در این عملیات ۲۲ کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک، ۱۰ کیلو و ۱۶۰ گرم حشیش، ۲۰۰ گرم هرویین، ۶۳ گرم شیشه و ۷۰ عد پایپ در مجموع حدود ۳۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: طرح‌ها و برنامه‌های کنترلی برای ارتقاء امنیت و آرامش مردم ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار