۹۳ شعبه اخذ رأی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان در نشست دهیاران و بخشداران این شهرستان با بیان اینکه در  انتخابات مجلس شورا اسلامی ۲۲ نامزد تائید شده از سوی شورای نگهبان در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان با هم به رقابت خواهند پرداخت گفت: این نامزد‌ها باید بدانند که رعایت قانون یکی از الزامات ستاد انتخابات است.

او با بیان اینکه ۹۳ شعبه اخذ رأی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان پیش‌بینی شده است خطاب به دهیاران، بخشداران و مسئولان خواستار بی‌طرفی و عدم جانبداری از نامزد‌ها شد.

مجد با بیان اینکه ۷۷ شعبه شهری آماده جمع آوری آرای مردم شهر دامغان و بخش مرکزی هستند، گفت: ۱۶ شعبه نیز در بخش امیرآباد مستقر خواهد شد تا روند انتخابات به خوبی صورت گیرد.

فرماندار دامغان با اشاره به تأیید صلاحیت و رقابت ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه دامغان گفت: در انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم و انتخابی آگاهانه مهم‌ترین شرط است.

او  همچنین گفت: تمامی نامزد‌ها باید با رعایت قوانین نظام جمهوری اسلامی، به برگزاری انتخاباتی سالم کمک کنند تا شاهد حضوری پرشور نیز از سوی مردم باشیم که همواره در انتخابات نشان داده‌اند اهل حماسه آفرینی هستند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.