معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: مشارکت دانشجویان با کانون‌های دانشجویی هلال احمر یکی از ارزش‌ترین و مهم‌ترین سرمایه ها‌ی مردمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد در جلسه هم اندیشی دبیران کانون‌های دانشجویی و مدیران کانون غنچه‌های هلال احمر شهرستان یزد، گفت: در یک سال گذشته کانون‌های دانشجویی و غنچه‌های هلال احمر شهرستان یزد از نظر کمی با رشد قابل توجهی روبرو بوده اند و در حال حاضر در حوزه دانشجویی ۱۰ کانون و در حوزه غنچه‌های هلال نه کانون با این شعبه همکاری دارند.

او افزود: رشد و تعالی هر جامعه بیش از هر چیز به مشارکت فعال و وفاق اجتماعی موثر جوانان و دانشجویان وابسته است از این رو نگرش در جمعیت هلال احمر و برنامه ریزان باید معطوف به افزایش نقش مشارکت جوانان و دانشجویان و اعضای داوطلب به عنوان یکی از ارزش‌ترین و مهم‌ترین سرمایه ها‌ی این جمعیت مردمی و داوطلبانه مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور جوانان هلال احمر استان، با تاکید بر اینکه کانون‌های دانشجویی باید با همکاری و تعامل با همدیگر در فعالیت‌ها همکاری کنند، ادامه داد: دبیران کانون‌ها با تدبیر و نظرات همدیگر در اجرای برنامه‌های خلاقانه، فرصتی را برای فعالیت‌های اجتماعی هرچه بهتر دانشجویان جدید الورود فراهم کنند.

میرحسینی ضمن قدردانی از فعالیت‌ غنچه‌های هلال احمر شهرستان یزدتصریح کرد: تربیت و آموزش و پرورش از سنین کودکی از اهمیت بالایی برخوردار است لذا برای بهتر شدن کیفیت این امر باید موانع و مشکلات سر راه پیشرفت کودکان و نوجوانان کمتر شود و این امر با همت مسئولان امر و تک تک مدیران با همکاری دو جانبه صورت می‌پذیرد.

جلسه هم اندیشی دبیران کانون‌های دانشجویی و مدیران کانون غنچه‌های جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با شعار جوان انقلابی، جهاد علمی و امید آفرینی برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.