مهم‌ترین حوادث امروز (هفدهم بهمن سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه هفدهم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، مأموران کلانتری ۱۳ خرمشهر با کاراطلاعاتی یک نفرسارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت منزل، مغازه، اماکن خصوصی، داخل خودرو، دوچرخه وسایرعناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

حریق شناور واقع در منطقه ی آلبونایی، شرکت آمسکو

بختیاری مدیر روابط عمومی و خدمات شهرداری سازمان آتش نشانی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ یک مورد حریق شناور واقع در منطقه ی آلبونایی، شرکت آمسکو اطلاع داده شد که در مرحله اول یک تیم اطفایی از ایستگاه شماره ۲(شاهد) به محل اعزام شد.

او با بیان اینکه  به دلیل حجم بالای حریق دو تیم از ایستگاه شماره ۱ (مرکزی) و ایستگاه شماره ۳(ایثار) به محل اعزام شدند افزود: بعلت وسعت بالای حریق و مشتعل شدن مخزن سوخت شناور و اهمیت موضوع، فرمانده ی عملیات در خواست اعزام آتش نشانی های شهرک صنعتی و آتش نشانی بندر خرمشهر  را هم به اتاق فرماندهی اطلاع داد که چند دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و کمک شایانی در عملیات اطفا داشتند.

از کشف ۱۴ فقره سرقت در خرمشهر تا حریق شناور واقع در منطقه ی آلبونایی

مدیر روابط عمومی و خدمات شهرداری سازمان آتش نشانی خرمشهر ادامه داد:آتش نشانان با واکنش سریع و رشادت خود با استفاده از فوم توانستند در زمان مناسب، حریق را اطفا و از سرایت آن به دیگر شناورها جلوگیری کنند.

او با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت افزود: علت آن  توسط کار شناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

اهمیت حادثه به اندازه ای بود که  زمانی مدیر کل منطقه آزاد اروند، مهندس دارابی شهردار خرمشهر و مهندس خوری زاده مدیر عامل آتش نشانی خرمشهر به سرعت خود را به محل رساندند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.