مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به نقش مهم زنان در سیاست‌های کلان کشور، گفت: یکی از وظایف مهم زنان در جامعه اسلامی تحکیم بنیان خانواده و تربیت نسل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به نقش مهم زنان در سیاست‌های کلان کشور، گفت: یکی از وظایف مهم زنان در جامعه اسلامی تحکیم بنیان خانواده و تربیت نسل است.

ناهید پرویزپور اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب‌های متفاوتی به وقوع پیوسته است، اما بسیاری از آن‌ها در طول زمان دستخوش تغییراتی شدند، این در حالی بوده که رمز ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی در مردمی بودن آن است.

او  با اشاره به دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی برای مردم و این‌که زنان سهم بیشتر و مهم‌تری از وقوع انقلاب دارند، چراکه انقلاب اسلامی جایگاه و منزلت اصلی و از دست رفته زنان را بازگرداند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی با کرامت‌بخشی به زن مسلمان ایرانی، زمینه حضور و مشارکت‌های اجتماعی و سیاسی این قشر از جامعه را فراهم آورد.

پرویزپور با بیان این‌که در حال حاضر زنان نقش مهمی در سیاست‌های کلان کشور دارند، گفت: انقلاب اسلامی با اعتمادبخشی و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و اجرای عدالت اجتماعی برای زنان موجب شد زنان حضور تأثیرگذاری در مناسبت‌ها و سیاست‌های کشور داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان بیان کرد: یکی از وظایف مهم زنان در جامعه اسلامی تحکیم بنیان خانواده و تربیت نسل است، از این‌رو امروز وظیفه ما زنان است که ضمن تقویت نسل، پایه‌های اعتقادی و تربیت نسل را بیش از پیش محکم کنیم.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.