رییس کل دادگستری استان زنجان از کاهش ۴۲ درصدی جرایم خشن در استان زنجان خبر داد.

کاهش ۴۲ درصدی جرایم خشن در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در حاشیه دیدار چهره به چهره مسئولان دستگاه قضایی و کلیه قضات استان با زندانیان که به مناست ایام الله دهه فجر برگزار شد گفت:رهبر انقلاب فرمودند، همه باید انقلابی باشند، اما قوه قضاییه باید صد درصد انقلابی باشدکه در این راستا وظیفه ما بسیار سنگین است و باید منویات رهبری عزیز را سرلوحه کار‌ها قرار بگیرد.

او اظهار کرد:از اولویت ها‌ی قوه قضاییه کاهش جمعیت کیفری زندانهاست که در این خصوص توفیقات بسیار خوبی در استان داشتیم و امروز با قاطعیت عرض می‌کنیم که در استان محکم به مهریه در زندان نداریم با همکاری شما همکاران قضایی این امر محقق شده و در بخش نظام بخشی به جامعه ما در جرائم خشن مشکلاتی را داشتیم و استان از این موضوع رنج می‌بردکه با تلاش و تدبیر و با یک اقدام خوب دستگاه قضایی استان ما امروز با کاهش ۴۲ درصدی جرائم خشن در استان مواجه هستیم.

صادقی نیارکی گفت: سیاست دستگاه قضایی استان این است که تا پایان سال برای کاهش موجودی پرونده‌ها و جمعیت کیفری زندان با برنامه وبا شتاب مضاعف جلو برویم و آنهم با لحاظ و رعایت قانون، چرا که تمامی اقدامات ما بایستی بر اساس قانون باشد.

او ادامه داد: از دیگر اولویت‌های دستگاه قضایی استان تعیین تکلیف پرونده‌های معوق است که مسئولان قوه قضاییه مرتب پیگیری این موضوع است، چرا که درد را شناسایی کردند و وظیفه ماست که بریم سراغ درمان، که اقدامات خوبی در استان شروع شده و در حال اجراست امیدواریم بتوانیم به این مهم برسیم همه باید تلاش مضاعف کنیم .

درپایان برنامه دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی و کلیه قضات با زندانیان در جهت رسیدگی به مشکلات مددجویان برگزار و دستورات لازم برای پیگیری و حل مشکلات صادر شد.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: جرایم خشن ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.