رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال شرکت متولی دپو پسماند‌های روی در محل جدید را الزام به استقرار در محل جدید کرد.

الزام استقرار شرکت متولی پسماندهای روی در محل جدیدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: میزان واقعی عوارض پرداختی مردم به آزاد راه، باید به بیت المال بازگردد این مطلبی بود که ریس کل دادگستری در جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال عنوان کرد. دادگستری مدافع حقوق مردم و بیت المال و مردم

او افزود: دپو پسماند‌های روی هم از امروز با استقرار شرکت متولی باید در محل کارشناسی شده به درستی عملیاتی شود

رئیس کل دادگستری استان با انتقاد از افزایش ۱۰ درصدی مبلغ قرارداد اتوبان در حالی که میزان تردد‌ها افزایش ۱۵ درصدی داشته است گفت: به ادعای خود متولیان حوزه راه مردم پارسال ۱۰۰ میلیارد تومان عوارض پرداخت کردند، اما وضعیت راه‌ها خصوصا اتوبان بسیار نامناسب است.

این درحالی است که دادستان زنجان از افزایش تردد بیش از ۶ هزار خودرو سنگین به نسبت به پارسال در اتوبان زنجان خبر داد.

اما حفاظت از انفال و حقوق بیت المال دیگر موضوع مطرح شده در جلسه بود و عنوان شد هیچ مدیری نباید بدلیل عدم پرداخت هزینه دادرسی اجازه دست اندازی برخی به حقوق بیت المال را بدهند.

در حالی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد حاصل از دریافت عوارض از آزاد راه‌ها در استان است که ما همچنان شاهد افزایش ۴۵ درصدی تصادفات منجر به جرح، فوت وخسارت هستیم و غیر استاندارد بودن جاده یکی از عوامل بروز این تصادفات است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.