رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد استان یزد به‌عنوان رتبه برتر در بین تمامی ادارات و نهاد‌های استان یزد در زمینه همکاری با پرتال خبر استان در سال ۱۳۹۸ معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، عباس نوابی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه در مراسمی که هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ادارات و نهاد‌های استان یزد برگزار شد، کمیته امداد استان یزد به‌ عنوان رتبه برتر در بین تمامی ادارات و نهاد‌های استان یزد در زمینه همکاری با پرتال خبر استان در سال ۱۳۹۸ معرفی شد.

در بخشی از این تقدیرنامه که از سوی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد اهدا شد، آمده است:

مردم‌داری، اطلاع‌رسانی صحیح و تکریم ارباب‌رجوع از سنت‌های حسنه‌ای است که اسلام ناب محمدی (ص) بر آن تأکید بسیار دارد و این مهم، اهمیت و نقش روابط عمومی را در دستگاه‌های اجرائی به‌خوبی مبرهن می‌سازد.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزنده جنابعالی در حوزه اطلاع‌رسانی اخبار دستگاه اجرائی متبوع، کسب رتبهٔ برتر در بین تمامی ادارات و نهاد‌های استان در زمینه همکاری با پرتال خبر استان در سال ۱۳۹۸ را تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امید است کماکان در پرتو الطاف بی‌دریغ الهی و تمسک به غنای منویات عالیه اسلام ناب و بهره‌گیری از آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.