عملیات کارگاهی ترانشه برداری در محور دارزین_دهبکری حدفاصل سرپشت کیلومتر۴۰ در بازه زمانی ۸ روز و با استفاده از ۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین انجام شد.

بازگشایی مسیر دارزین به دهبکری و بلعکسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید شهسوارپور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بم  گفت: عملیات کارگاهی ترانشه برداری در محور دارزین_دهبکری حدفاصل سرپشت کیلومتر۴۰ در بازه زمانی ۸ روز و با استفاده از ۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال بصورت امانی انجام شد.

شسهوار پور گفت: عوامل راهداری بم طی این عملیات عمرانی در طول تقریبا ۴۰۰ متر طول به حجم ۸۰۰۰ متر مکعب از محور دارزین_دهبکری عملیات خاک‌برداری، خاکریزی و ریزش‌برداری را انجام دادند که باعث ایجاد مسیری مستقیم و با حاشیه امن بطول بیش از ۱/۵ کیلومتر شده است.

شهسوارپور گفت: ۶ نفر از پرسنل حوزه راهداری به همراه ۴ دستگاه در محور مذکور مستقر و تمام خدمات پشتیبانی اعم از تعمیر و سرویس ماشین‌آلات و پشتیبانی پرسنل از طریق این اداره و حمایت اداره کل استان انجام شد.

او در پایان از صبر، بردباری و همکاری همشهریان گرامی و کاربران محترم جاده قدردانی کردو گفت این عملیات باهدف ارتقاء ایمنی هرچه بیشتر محورمذکور در دستور کار این اداره راه و حمل نقل جاده‌ای شهرستان بم قرارگرفت که بحمدالله با همت و پشتکار عوامل راهداری بم انجام شد.

انتهای  پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار