برگزاری جلسه شورای فنی استان کرمان در بم

شسهوار پور فرماندار بم گفت: جلسه شورای فنی استان کرمان با حضور زیوری مدیر کل فتی استانداری کرمان در بم بر گزار شد.

برگزاری جلسه شورای فنی استان کرمان در بمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  جلسه شورای فنی استان کرمان با حضور زیوری مدیر کل فنی استانداری کرمان در بم بر گزار شد.

شسهوار پور فرماندار بم در این جلسه گفت: در این جلسه شورای فنی پیگیری پروژ‌ه های در حال اجرای شهرستان بم که شامل بیش از ۶۸ پروژه عمرانی در سطح ادارات و ارگان‌های شهر بم با پیشرفت فیزیکی و نحوه اجرا این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار بم‌گفت: دو پروژه بزرگ ملی در بم یک پروزه انتقال اب از سد نساء به شهرستان بم و بروات و پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم از اعتبارات ملی که ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ان در نظر گرفته شده است و پیگیر تکمیل و اعتبار این دو پروژه هستیم و نیاز‌مند اعتبار خاص میباشد و از مسئولین وکشوری خواست برای تکمیل و اعتبار پروژه انتقال اب سد نساء کمک کنند و امیداریم بتوانیم سال اینده اب سالم سد نسا ء را به شهر‌های بم و بروات برسانیم.

شسهوار پور گفت: یکی از ادارات شهرستان بم اداره جهاد کشاورزی بعداز زلزله نتوانسته ایت ساختمان اداری خود را احداث کنند و در حال حاظر در کانکس میباشند و برای ان اعتبار تخصیص دادیم و امیدواریم این ساختمان جهاد کشاورزی با کمک وزارت جهاد کشاورزی ساخته و به بهربرداری برسد.

فرماندار بم گفت : پل ورودی دهبکری بم که بعد ار بیش از ۱۲ سال کار ساخت ان متوقف شده بود ساخت دوباره این پل توسط اداره حمل نقل جاده‌ای استان کرمان در حال انجام است و ساخت دوباره پل دهبکری شروع شده است امیدواریم بتوانیم این پل را که بیش از ۱۲ سال نیمه تمام بود به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار