شناسایی ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های ماهشهر

فرماندار بندر ماهشهر از شناسایی ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های این شهرستان شناسایی شد که ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز پیش از آغاز سفر‌های نوروزی ضروری است.

او بیان داشت: ۱۲ نقطه حادثه خیز در ماهشهر و ۸نقطه در بندرامام خمینی (ره) شناسایی شدند که قبل از سال نو این نقاط با نصب سرعتکاه، علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین کنترل سرعت ساماندهی می‌شوند.

بیرانوند افزود: اصلاح جاده‌های پرخطر و پرحادثه اهمیت خاصی دارد که باید با همت دستگاه‌های اجرایی نسبت به برطرف کردن نقاط حادثه‌خیر اقدام شود.

فرماندار بندرماهشهر از پلیس‌راه و راهداری خواست با توجه به افزایش تصادفات و سوانح رانندگی در جاده‌های این شهرستان ایمن سازی نقاط حادثه خیز را در اولویت قرار دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر تنها اقدام برای این نقاط حادثه خیز آشکار سازی آن‌ها برای رانندگان و نصب علایم و تابلو‌های هشدار دهنده می‌باشد ضمن اینکه با تامین اعتبار مورد نیاز، مشکل نقاط حادثه خیز رفع خواهد شد.

او  گفت: تلاش دستگاه‌های اجرایی رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌های این شهرستان است، اما مردم نیز باید بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

اتوبان بندر امام خمینی (ره) به بندر ماهشهر از جاده‌های مهم ترانزیتی در استان خوزستان به شمار می‌رود که آبستن حوادث متعدد رانندگی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.