مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: ۲ شرکت بازار یابی اینترنتی در زمینه فروش محصولات تولیدی کاراموزان با ما همکاری می‌کنند.

عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در حوزه نوآوری و خلاقیت و ایجاد روش های نوین آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای اقداماتی انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به استارات آپ‌های مد و لباس اشاره کرد.

او افزود: در مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز استقبال خوبی از این مسابقه داشتند، سرمایه گذاران نیز حضور داشتند تا در صورت توافق زمینه اشتغال ایجاد شود.

سواعدی در ادامه بیان داشت: با فروشگاه‌های الکترونیکی در حال همکاری هستیم ۲ شرکت بازار یابی اینترنتی اعلام آمادگی کردند که محصولات تولیدی این سازمان را و کارآموزان این سازمان را به فروش برسانند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان تصریح کرد: در حوزه شیرینی و کیک خانگی با یک شرکت دانش بنیان هماهنگی های انجام شد که همکاری لازم در این زمینه داشته باشد .

این مقام مسئول گفت: ما آموزش های لازم را به هنرجویان ارائه می دهیم  که با این امر زمینه اشتغالزایی برای آن ها فراهم می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.