۵ واحد آموزشی در خراسان جنوبی با مشارکت بنیاد مستضعفان افتتاح شد.

افتتاح۵ واحد آموزشی در خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با حضور فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات محلی ۵ پروژه آموزشی (مدرسه ۲۷ کلاس درس) به‌صورت همزمان در استان  افتتاح شد.

 فتاح رئیس بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی ظهر امروز در آیین افتتاحیه همزمان از ۵ مدرسه استان خراسان جنوبی گفت: به کوچکی پروژه‌ها نباید نگاه کرد چرا که کار بزرگ بوده و فرهنگی است.

او افزود: به امور فرهنگی و تربیتی فرزندان این مرز و بوم باید بیشتر توجه شود و این مدارس با هماهنگی و مشارکت بنیاد بوده است.

رئیس بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: هرکاری که کردیم یا انجام شده در استان کم است و بایدکار‌های خود را دو برابر کنیم و مهم محتوا، مدیر و معلم و بحث تربیتی است.

او تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم افتخاری برای نظام اسلامی هستند و باید در مباحث تربیتی آن‌ها تلاش شود زیرا این دانش آموزان نظم پذیر و دل پاک هستند.

فتاح ادامه داد: کمک برای تجهیزات مدارس در استان نیاز به حمایت آموزش و پرورش دارد و هر مقداری که شده ما برای کمک به تجهیزات تقبل می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این کار‌های خیرخواهانه نباید تمام شود، عنوان کرد: بنیاد مستضعفان سهم خود را به دلیل تورم اضافه کرده است و با تفاهم می‌توان این کار‌ها را ادامه داد.

او گفت: شاید در قول‌های خود با احتیاط عمل کنیم، اما از قول‌هایی که گذشته داده شده موظف هستیم به آن عمل کنیم.

بیکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ظهر امروز در آیین افتتاح این مدارس بیان کرد: این مدارس با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اداره کل نوسازی مدارس استان و با سرمایه گذاری بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

او تصریح کرد: این پنج مدرسه شامل مدرسه علوی شهید کریمیان فردوس، مدرسه علوی سارجین شهرستان زیرکوه، مدرسه علوی روستای شیرگ در شهرستان زیرکوه، مدرسه علوی شهید سهراب صالحی روستای سلطان آباد نهبندان و مدرسه ۱۲ کلاسه علوی شهدای امیرآباد شهرستان بیرجند است.

بیکی تصریح کرد: این آیین افتتاحیه ۴۳۰ کلاس درس بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه دو مدرسه در استان در حال اجرا و احداث است، ادامه داد: درخواست ما این است در تجهیزات مدارس شبانه روزی استان کمک و زمین آموزشی در استان احداث شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.