معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ۶۲ درصد متقاضیان «مسکن ملی» در استان واجد شرایط بودند.

 مسکن ملی به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  عبدالرضا غفوری معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: از مجموع شمار متقاضیان ثبت نام شده در مرحله نخست طرح ملی مسکن ۶۲ درصد در سطح استان کرمانشاه واجد شرایط اولیه شناخته شدند بر همین مبنا متقاضیان تا روز بیست و سوم بهمن فرصت تحویل مدارک دارند.

این مسئول بیان داشت: بر اساس برنامه زمان بندی شده و حرف اول نام خانوادگی متقاضیان، زمان و آدرس مراجعه به سامانه ثبت نام مسکن ملی مشخص است پس از تشکیل پرونده اطلاعات ثبت نام شدگان مجدداً در سامانه بارگذاری می‌شود و سپس متقاضیان برای افتتاح حساب و پرداخت وجه به بانک عامل معرفی می‌شوند.

او گفت: سهمیه ثبت نام در طرح ملی مسکن در سطح شهرستان کرمانشاه ۱۵۰۰ نفر و در سایر شهرستان‌ها یک هزار و ۷۰۰ نفر است متقاضیان تأیید صلاحیت شده در این مرحله با معرفی به بانک مسکن مبلغی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون به عنوان واریز اولیه خواهند پرداخت و بر اساس برنامه زمان بندی ساخت هر از چند گاهی مبلغی به پرداخت اولیه اضافه می‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.