ناتوانی استکبار جهانی در برابر جبهه مقاومت

امام جمعه بروجرد گفت: استکبار جهانی در برابر جبهه مقاومت ناتوان شده و راه حاج قاسم و شهدای مقاومت در برابر ظلم و ستم در منطقه و جهان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: جبهه استکبار حاج قاسم را از ما گرفت، اما مردم در تشییع این شهید بزرگوار نشان دادند که راه و هدف دارند و بعد از شهادت شهید سلیمانی، با حمله به پایگاه عین الاسد، سیلی محکمی به دشمن زدند.

خطیب نماز جمعه بروجرد اضافه کرد: در این حمله، ضربات و خسارت‌های زیادی به دشمن وارد شد که دشمن اطلاع رسانی نمی‌کند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: راه حاج قاسم در سوریه با جدیت بیشتری ادامه دارد و سردار قاآنی نیز راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهد و جبهه مقاومت روز به روز مقتدرتر به راه خود ادامه خواهد داد.

او بیان کرد: در یمن با عملیاتی که انجام شد، ضربه سنگینی به سعودی‌ها وارد کردند و در عراق علیرغم همه توطئه ها، اما دولت این کشور شکل گرفت و ضربه‌ای دیگر به دشمن وارد شد که در اجرای توطئه‌های خود ناکام ماند.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: در افغانستان هواپیمای آمریکا را منهدم کردند و این ضربه دیگری بر دشمن بود و این اقدام آن‌ها در راستای مقابله با استکبار صورت گرفت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ناتوانی دشمن در برابر جبهه مقاومت گفت: دشمن در برابر جبهه مقاومت ناتوان شده و در برنامه‌های خود، یکی پس از دیگری با شکست همراه می‌شود.

او حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ضروری دانست و افزود: حضور پرشور در این راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان است که امسال این مراسم در بروجرد از میدان تختی تا میدان قیام برگزار می‌شود.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات موضوع بسیار مهمی است و افرادی که می‌خواهند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند، خیانت کرده اند.

او اضافه کرد: وظیفه همه مردم این است که در انتخابات شرکت کنند و در راستای تقویت نظام و پاسداری از خون شهدا باید در این رویداد مهم حضور حداکثری وجود داشته باشد.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر انتخاب اصلح بیان کرد: باید در انتخابات به افراد اصلح رای دهیم و کسی را انتخاب کنیم که دارای توانمندی و شجاعت است.

او با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) گفت: این بانوی بزرگ مادر چهار شهید کربلا بودند که سالروز وفات این بانو به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: یکی دیگر از مناسبت‌های این ایام، ۱۹ بهمن دیدار افسران نیروی هوایی با امام (ره) بود که در این روز پیمان بستند و این افسران جذب امام (ره) و انقلاب شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.