رییس دفتر رییس جمهوری در گرگان گفت:دولت برای توسعه و پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را انجام می دهد و در این راه، توسعه و پیشرفت روزافزون استان گلستان مورد توجه ویژه ما است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمود واعظی که از عصر دیروز به گلستان آمده است در بین خطبه های نمازجمعه گرگان گفت:امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و انسجام هستیم و دولت با تمام وجود تحت فرامین مقام معظم رهبری و برای حل مشکلات، در خدمت ملت است.

او افزود:در سفر نخست رئیس جمهور به این استان در سال گذشته، 421 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و زیرساختی در استان مصوب شد که خوشبختانه ۸۹۳ میلیارد تومان یعنی بیش از دو برابر پرداخت شده است.

واعظی افزود: در سفر دوم نیز یکهزار و ۵۱۲ میلیارد تومان برای توسعه استان تصویب شد که از این رقم تا کنون 500 میلیارد تومان تخصیص یافته و تا پایان سال باقیمانده آن نیز پرداخت خواهد شد.

رییس دفتر رییس جمهور ادامه داد:دولت با تمام وجود برای توسعه و پیشرفت این استان و رفاه مردم در خدمت مردم استان است و با تمام توان برای رفع محرومیت استانهای محروم تلاش می کند.

او ادامه داد:ایران اسلامی به رغم فشار تحریم های بی سابقه آمریکا، به کارگاه سازندگی تبدیل شده و این فشارها تاثیری در اراده ملت و تلاش دولت برای توسعه و پیشرفت کشور نداشته است.

واعظی تاکید کرد:تصمیم دولت این است که هدف توسعه‌ای خود را در روستاها و مناطق محروم کشور هیچ‌گاه فراموش نکند چرا که تلاش همه‌جانبه و مقاومت مردم دشمنان را ناامید کرده است.

او افزود:با افزایش تولید و ایجاد اشتغال می‌توانیم کشور را از خطرات مصون بداریم.

رییس دفتر رییس جمهور همچنین گفت:راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در همه نقاط کشورمان و هم‌صدایی مردم در این روز باشکوه پیام محکمی به دشمنان ملت و نظام خواهد داد و میدانیم ملت ایران در جای جای کشور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت گسترده در انتخابات دوم اسفند موجب ناامیدی دشمنان و شادی و امیدواری دوستان خواهند شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
بسته معیشتی ندادن