استاندار مرکزی گفت:با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان مرکزی امیدواریم تا پایان سال فرصت های شغلی بیشتری ایجاد شود.

ایجاد فرصت های شغلی بیشتر تا پایان سالبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آقازاده استاندار مرکزی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک گفت:امسال در سطح استان مرکزی افتتاح پروژه های عمرانی بیش از سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال گذشته هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته که اکثر این سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی یا مشترک با دولت انجام شده است که امیدواریم اثر مثبت آن را در سال های آینده شاهد باشیم.

آقا زاده افزود:سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان سبب ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی شده که در مقایسه با سال گذشته افزایش حدود ۶ هزار فرصت شغلی را شاهد بوده ایم و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم از فرصت های شغلی بیشتری در استان بهره‌مند شویم.

وی بیان کرد:در بعد اقتصادی، مردم ایران توانسته اند تا حد زیادی جلوی اثرات تحریم های اقتصادی را بگیرند و به گفته مسئولان نظام، دوران سخت تحریم ها در حال گذر وسپری شدن است به این معنی که کاهش رشد اقتصادی متوقف شده و از تابستان امسال در مدار اقتصادی بهتری قرار گرفته ایم و این نشان دهنده یک نقطه امیدواری است که مردم با همت و حضور خود در راه اندازی پروژه‌ها و انجام فعالیت های اقتصادی و صرفه جویی اقتصادی و البته دولت هم در خدمت به مردم موفق تر بوده‌اند.

استاندار مرکزی گفت:امسال در کشور شرایط سرمایه گذاری ها بهتر شده و همکاری و هماهنگی مردم برای به حداقل رساندن فشار تحریم ها سبب کسب این موفقیت شده است.

او  اظهار کرد:معاون وزیر اقتصاد و دارایی در سفر هفته گذشته از رتبه نخست استان مرکزی در سرمایه گذاری خارجی خبر داد.
متاسفانه در کشور به دلیل وجود قوانین ضد و نقیض، در برخی امور، مشکلاتی برای مردم و سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ایجاد می‌شود که مجلس و نهادهای قانونگذار باید دراستای رفع این مشکلات تلاش کرده و اقدامات لازم را انجام دهند تا از کند شدن روند سرمایه گذاری و تاخیر در حصول نتیجه برای سرمایه گذاران جلوگیری شود.

آقازاده اضافه کرد:امروز تمام کشور عزم بر رفع موانع موجود دارند، سال گذشته مقام معظم رهبری فرمان تشکیل جلسه هر هفته سران سه قوه برای کاهش ناهماهنگی های موجود و بروکراسی اداری را دادند و بسیاری از موفقیت ها به سبب تدبیر رهبری در همین خصوص بود که در استان مرکزی نیز با استفاده از همین روش مشکلات بسیاری از صنایع و تولیدکنندگان مرتفع شد.
انقلاب از مردم و برای مردم است و مردم هرساله حضور گسترده ای در راهپیمایی 22 بهمن داشته اند و امسال نیز در واکنش به تحریم ها، ترور شهید سلیمانی، معامله بی ارزش قرن و پاسخ به توطئه های فراوان علیه کشور، مردم باید حضور باشکوه تری داشته باشند تا بتوان این عزم و اراده ملی و انقلاب را به همه نشان داد.
وی در انتهای صحبت های خود بیان کرد:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و سایر مسئولان، هرچه حضور مردم در انتخابات گسترده‌تر باشد در نتیجه اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج ایران بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار