دومین دوره جشنواره سرود بسیج استان مازندران با عنوان چکامه مقاومت در مجتمع فرهنگی شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دومین دوره جشنواره سرود بسیج مازندران با عنوان چکامه مقاومت در مجتمع فرهنگی شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برگزار  و گروه‌های مختلف طی دو روز به رقابت پرداختند که در پایان در بخش دختران گروه سرود چالوس و در بخش پسران گروه سرود شهرستان بابل اول شدند.

در این جشنواره که با همت معاونت فرهنگی سپاه کربلا مازندران با مشارکت اولیه یکهزار نفر برگزار شد، تشویق و ایجاد رغبت میان هنرمندان بسیجی و هدایت ذوق هنری بسیجیان استان و کشف و حمایت استعداد‌ها از مهمترین اهداف جشنواره عنوان شد.

همچنین در فراخوان نخست جشنواره بیش از ۶۰ گروه سرود از پایگاه‌های مقاومت سراسر استان شرکت کردند که در چند مرحله بازبینی و گزینش نهایی، ۶ گروه دختران با ۱۰۰ هنرمند بسیجی و ۸ گروه پسران با ۱۶۰ بسیجی هنرمند به مرحله نهایی و اجرای زنده رسیدند.

در پایان در بخش خواهران چالوس، بابلسر و چالوس اول تا سوم شدند و در بخش جشنواره پسران نیز گروه‌های بابل، نوشهر و بابلسر برتر شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار